) آغازین



پیوندهای روزانه


آرشیو موضوعی


برچسب‌ها


نویسندگان


پیوندها

هدیه صلوات آنلاین
وبلاگ اشعار کامل شاعران
سایت افزایش آمار و رتبه آلکسا
درج آگهی رایگان
نت گشت
فروشگاه سی و سه پل شاپ
الياس دانلود
دنیای اسمس
روستای کارتا سلطان ابراهیم(ع)واقاشرف الدین(ع)
گلبرگی از خنده
درچه مروارید کوچک
وبلاگ فاطمه
افشاگر
سوز چت
دخترونه
پوزخند
رویای خیس
مسیرت مشخص امیرت مشخص نکن دل دل ای دل بزن دل به دریا
شعر نو
مموشی
زندگی جاریست...
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نون و شعر و آدرس noonvasher.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر امکانات


www.shereno.com

ابزار پرش به بالا

Flying Icon




سلام دوستان

شعرهای اینجا یه قسمتیشون نوشته های خودمه ولی بخش زیادیشون از کتاب دیوان امام خمینی (ره)و هشت کتاب سهراب سپهری هستش . 

امیدوارم احساس خوبی با خوندن اشعار این وبلاگ بهتون دست بده.

خوش باشین و زندگیتون رنگیلبخند

زهرا حبیبیان

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت15:44---7 شهريور 1392
$$$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)
سلام
خوبی؟؟؟
آپم عزیز خوشحال میشم بیای


sina
ساعت23:59---6 شهريور 1392
merci az bebloge ghashanget

Lisa
ساعت14:13---4 شهريور 1392
منم شعر میگم ولی بیخیالش
پاسخ: عزیزم خوشحال میشم شعر هات رو تو وبلاگ منتشر کنم اگر خواستی واسم خصوصی بزن


هیچ..
ساعت16:22---3 شهريور 1392
باسلام...
ممنون از وبلاگ خوبتون...
تو سرگیجه این وبلاگ های یخ زده گاهی گرمی شعر است که یخ آنرا باز می کند...
خیلی خوشحال می شم که با چنین وبلاگی تبادل لینک کنم.
با تشکر..


الهه
ساعت16:00---3 شهريور 1392
وبلاگت واقعااااااا عالیه.....

منم لینکت کردم....
پاسخ:مرسی عزیزم


پاسخ به شبهات
ساعت14:36---1 شهريور 1392
سلام با افتخار لینک شدید

محمودرضاصفری
ساعت19:59---28 مرداد 1392
سلام انسان خوش ذوق از اینکه اسم وبلاگت رو گذاشتی نون و شعر خوشحال شدم معلومه اهل ادب هستی البته من تازه شاعر نیستم ولی یک رباعی تقدیمت می کنم که با اسم وبلاگت هم جهته... در طرح غزل اسیر زنجیر شدم.... نشکفته به پای قافیه پیر شدم... ای شعر زسفره دل من برخیز... از خوردن نان و مثنوی سیر شدم....
پاسخ: دوست عزیز ممنون از نظرت رباعیت با اسم خودت توی وبلاگ منتشر شد باز هم به من سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1398ساعت 19:31 توسط زهرا حبیبیان |